viernes, 20 de noviembre de 2015

LA MENTE SOCIAL


Sóc usuari de Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat, Whatsapp i Skype.

Tinc al voltan de 220 seguidors però no ho veig important per a mi. La major part dels meus seguidors són persones properes a mi o que he convivit amb elles. Encara així no deixen de ser coneguts, els més propers també estan entre ells, però no tots són propers, sino coneguts com he dit.

Depén de la xarxa social compartixc una o una altra informació, a facebook compartixc videos graciosos o representatius amb maraleja, a twitter no em conecte molt poc però pose estats d'ànim, el que faig en eixe moment o alguna cosa pasada. A instagram penge fotos meues amb amics, com també al snapchat; i el whatsapp i el skype els utilitze per parlar amb la gent, ja siga que veig tots els dies o els que no veig d'un estiu a un altre.
 
Sempre n'he tinc cura dels comentaris que faig a les xarxes, perquè sé les conseqüencies que poden aplegar a ser de no arribar a fer el correcte.

De normal, sempre que em cree un compte en una xarxa social, solc intentar ficar les menors dates posibles, com el nombre de telèfon, on visc, el meu nom complet...






No hay comentarios:

Publicar un comentario